Specjalista ds. Logistyki

Opublikowano

2 czerwca 2022

blankDo obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:

  • Koordynowanie działań dotyczących dostaw towarów, współpraca z Agencją Celną;
  • Obsługa reklamacji związanych z transportem oraz towarem;
  • Negocjowanie i nadzór terminów dostaw;
  • Bezpośredni nadzór nad przepływem; dokumentacji magazynowo – transportowej kontrola obiegu dokumentów importowych;
  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie.

 Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2;
  • Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne;
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętności wyznaczania priorytetów;
  • Inicjatywa i samodzielność w działaniu; Umiejętność działania pod presją czasu
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Wyksztalcenie wyższe kierunek; ekonomiczny/logistyka lub pokrewny będzie dodatkowym atutem.

    Oferujemy:  

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo (możliwość przedłużenia zatrudnienia na czas nieokreślony);
    • Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne w prywatnej sieci placówek zdrowia;
    • Pracę w komfortowym biurze, w dogodnej lokalizacji;
    • Niezbędne szkolenia;
    • Możliwość rozwoju zawodowego.

    CV prosimy przesyłać pod adres: praca@multiprojekt.pl 

    Prosimy o umieszczenie poniższej klauzuli na zgłoszeniach: 

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Multiprojekt Automatyka sp. z o.o.(zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

    Aplikacje bez niej nie będą rozpatrywane. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami.