Nowe modele silników liniowych PR02

Opublikowano

28 grudnia 2020

Po udanym wprowadzeniu na rynek liniowych silników obrotowych PR02-52, więksi przedstawiciele tej rodziny produktów czekają na swoją kolej. Podobnie jak ich mniejsze odpowiedniki, silniki PR02-88 są opcjonalnie wyposażone w zintegrowany pomiar momentu obrotowego na wałku  i wewnętrzny czujnik siły. Te funkcje zdały egzamin w mniejszych modelach PR02-52.

Wraz z wprowadzeniem silników liniowych PR02-88, seria ta zwiększa swoją maksymalną długość skoku do 300 mm. Ponieważ wraz z wprowadzeniem tej serii zwiększono zarówno maksymalną siłę liniową, jak i moment obrotowy, ta gama silników jest właściwym wyborem w zakresie montażu części i zamknięć wymagających wyższego momentu obrotowego.

silniki liniowe PR02

Podobnie jak reszta rodziny produktów PR02, silniki liniowe i obrotowe oraz ich osprzęt są zintegrowane w smukłej obudowie. Po wybraniu dodatkowych opcji klient otrzymuje nie tylko napęd, ale także pomiar momentu obrotowego i czujnik siły oraz sprężynę magnetyczną. W zastosowaniach pionowych MagSpring® zapewnia bierną kompensację grawitacji oraz zapobiega opadaniu osi w stanie bezprądowym. Czujniki momentu obrotowego i siły umożliwiają precyzyjne, powtarzalne i rejestrowalne procesy zamykania i montażu, takie jak te wymagane w przemyśle farmaceutycznym.

LinMot oferuje opcję wału drążonego do wszystkich silników PR02. Ułatwia to na przykład integrację nieobrotowych popychaczy, przepustów sprężonego powietrza lub podciśnienia. W porównaniu z serią liniowych silników obrotowych PR01 firmy LinMot, zajmuje mniej miejsca, oraz jest łatwiejszy w czyszczeniu.

Gama PR02-88 przeszła szeroko zakrojone testy i jest już dostępna. Silniki liniowe PR02-38 wejdą do produkcji seryjnej w 2021 roku. Ten typ silnika ma najmniejsze wymiary z całej rodziny produktów PR02 oraz doskonale nadaje się do lżejszych operacji pobierania i umieszczania, zamykania, zginania lub wciskania.

Zapisz się na newsletter, aby otrzymywać więcej wartościowej treści z branży automatyki.